Welkom

KHSV `t Wachtertje is een hengelsportvereniging met zo`n 350 leden. Daarmee is zij ook gelijk de grootste van de gemeente Moerdijk. Wij pachten alle wateren in Klundert. De vereniging organiseert jaarlijks diverse evenementen en competities voor jong en oud, zoet en zout. Wij werken voor de jeugd met Sportvisserij Nederland gecertificeerde vis-coaches met een Verklaringen Omtrent Gedrag. Ook hebben wij onze eigen waterbeheerders die het viswater zo goed mogelijk bevisbaar voor U houden. Natuurlijk gaat dit niet zonder medewerking van diverse instanties als Waterschap en Gemeente. Daarnaast verzorgen wij controle en handhaving op de visserijwet door middel van onze verenigingscontroleurs die voor U een gastheer aan de waterkant horen te zijn. Het is mogelijk om op deze website rechtstreeks uw VISpas te bestellen maar dit kan natuurlijk ook bij dierenspeciaalzaak "Wendy" aan de molenstraat te Klundert. Wij wensen U een hele fijne viservaring aan onze waterkant. Het bestuur en de commissies.

U vind KHSV `t Wachtertje terug op de volgende social-media

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

‘t Wachtertje is klaar voor het visseizoen!

Apr 2024

Hengelsportvereniging ’t Wachtertje is met ruim 300 leden één van de grootste verenigingen in Klundert. ’t Wachtertje organiseert al vele jaren verschillende activiteiten voor jong en oud. Zo ook in 2024! Er is weer een mooi programma samengesteld met activiteiten. De bedoeling is dat iedereen die interesse heeft kan aanhaken om eens te komen kijken of mee te doen. Dus, lid of geen lid van ’t Wachtertje: kom eens kijken, doe eens mee en ontdek hoe (ont)spannend vissen kan zijn! Check de website voor alle relevante informatie en activiteiten: https://wachtertje.mijnhengelsportvereniging.nl.

Vissen is.......

Aug 2023

Vissen is natuurbeleving. Op of langs het water maak je onderdeel uit van de natuur. Zowel onder water als boven water. In deze tijd van het jaar zie je van alles gebeuren, waaronder watervogels met hun jongen. Wie geniet er niet van een zwanenpaar met hun kuikens?

KHSV ’t Wachtertje organiseert Open Moerdijks 2023

Aug 2023

Afgelopen zaterdag 26 augustus j.l. organiseerde KHSV ’t Wachtertje uit Klundert haar jaarlijks terugkomend evenement het “Open Moerdijks”. De voorgaande 3 edities zijn helaas niet door gegaan vanwege corona en blauwalg. Maar in 2023 was niets wat de sprotvisser tegenhield de strijd met vrienden aan te gaan aan de Klundertse wateren. Er waren 26 stekken beschikbaar en deze waren snel vergeven waardoor inschrijving een week voor aanvang niet meer mogelijk was. Zaterdagmorgen na een lekkere bak koffie en een zoet verwennerijtje kon er om 8 uur worden geloot in het Tolhuis. Daarna kon men richtingen de stekken vertrekken om alles op te bouwen. Om 9 uur klonk het startsignaal en kon er 4 uur gevist gaan worden.

Haaienvissen met de jeugdafdeling

Jun 2023

Zaterdag 24-06 een dagje haaien vissen met de jeugd afdeling. Zatredag morgen om 06:15 vertrokken vanuit Klundert omdat we uiterlijk om 08:30 moesten vertrekken met de boot vanuit Vlissingen. De ochtend begon met een ruige zee waardoor er bij meerdere van ons een niet z’n fijn gevoel in de onderbuik ontstond.

KHSV 't Wachtertje uitnodiging "Zomer avond wedstrijden 2023"

Jun 2023

Geachte sportvrienden‚ Wij nodigen U graag uit voor zomeravondwedstrijden 2023. Verderop in dit bericht, als u op "lees verder" drukt, kunt u de flyer en reglement bekijken. Hier staat alle informatie die er toe doet mocht u dit als pdf wensen te ontvangen dan kan dat achteraf naar u opgestuurd worden.

Welkom

U vind KHSV `t Wachtertje terug op de volgende social-media