Visstekken noordelijke buitengracht, "de Toekomst", schoongemaakt!

Dinsdag, 5 mei 2015

Een aantal vrijwilligers van KHSV `t Wachtertje hebben de afgelopen tijd de visstekken aan de "Toekomst" weer visklaar voor U gemaakt. In totaal is er een traject uitgezet wat 26 stekken op 15 meter afstand bevat. De afdeling water en visstandbeheer bedankt alle vrijwilligers! Nu is het afwachten tot de eerste witvis wedstrijd om te zien wat de vangsten aldaar gaan worden!! Aan de inzet van de vrijwilligers heeft het niet gelegen. Wij willen iedereen adviseren een karretje/trolley mee te nemen tijdens een wedstrijd. De wedstrijdleiding heeft de sleutel van het hekwerk U kunt zo de landtong oplopen zonder klimwerk!