Junioren goede vangsten aan `t Walletje. Senioren ruim 4 kilo meer gevangen op het verlaat en Wachtertje weet achterstand om te buigen in winst !!

Dinsdag, 5 mei 2015

Vrijdag 24 april ’15 viste de tweede competitiewedstrijd aan `t Walletje te Klundert. Er waren 10 deelnemers naar de waterkant gekomen om een visje te vangen. Wederom zat het weer erg mee en kon er zonder paraplu gevist worden. Na anderhalf uur vissen klonk het eind signaal en kon er gewogen gaan worden. Zaterdag 25 april ’15 viste de senioren aan het verlaat te Klundert. Helaas was het weer niet zo mooi als de avond te voren bij de junioren. De senioren hadden met regelmaat de paraplu nodig. De vangsten waren beter dan de vorige keer op de gracht maar nog niet enorm te noemen. Nieuwkomer Jan Marijnissen wist een mooie zeelt te vangen en Herman Korteweg ving een hele grote zeelt. Van de overige deelnemers konden er nog 7 vis ter weging aanbieden hoewel dat geen grote vissen waren.Zondag 16 april ’15 viste KHSV `t Wachtertje haar 2de wedstrijd voor de clubkampioenschappen van Sportvisserij Zuidwest Nederland. Vorige week waren de heren van HSV de Kruisweel bij ons in Klundert te gast en hadden ons verslagen op eigen water. Nu was het de tijd voor revanche. En hoe! Zeer overtuigen wisten de leden van `t Wachtertje de 40-43 achterstand om te zetten in een 76-62 winsituatie. Dit door allen vis te vangen en de 1ste , 3de, 4de, 5de en 6de plaats voor zich op te eisen!

UITSLAG JUNIOREN

Dag-top3 A categorie: A1 Paul Buchinhoren 730 gram 1 punt, A2 Joas van Emden 420 gram 2 punten, A3 Mariska van Andel 310 gram 3 punten. Dag-top3 B categorie: B1 Dylan van Ham 110 gram, B2 Rowan Ploeg 0 gram. In totaal zijn er 43 vissen gevangen en de vangst bestond uit ruisvoorn en blankvoorn. Tussenstanden: A1 Joas van Emden 880 gram 3 punten, A2 Mariska van Andel 750 gram 5 punten, A3 Jordan Horstink 210 gram 8 punten. / B1 Dylan van Ham 160 gram, B2 Rowan Ploeg 50 gram. De volgende wedstrijd is 15 mei aan de Bottekreeck.

KLIK HIER VOOR DE TUSSENSTAND A JUNIOREN

UITSLAGSENIOREN

Dag top 3: 1 Herman Korteweg 2720 gram 1punt, 2 Jan Marijnissen 1540 gram 2 punten, 3 Ad Schreuders 150 gram 3 punten. Tussenstand na 2 wedstrijden: 1 Herman Korteweg 2960 gram 2 punten, 2 Louis Melisse 180 gram 7 punten en Theo Elemans 140 gram 7 punten. 4 Jan Marijnissen gram 9 punten. De volgende wedstrijd is 16 mei aan de toekomst loten geschied nabij het duivenlokaal aan de schanspoort te Klundert.

KLIK HIER VOOR DE TUSSENSTAND IN GRAMMEN

KLIK HIER VOOR DE TUSSENSTAND OP PUNTEN

UITSLAG 1ste VOORONDE CLUBKAMPIOENSCHAP

1ste Arnout Barel met 7840 gram 10 punten, 3de werd Kevin Broeken met 3460 gram 8 punten, 4de René Jongmans 3160 gram 7 punten, 5de Remco Schreuders 3000 gram 6 punten en hekkensluiter op de 6de plek Jack Schoep met 2220 gram en 5 punten. KHSV `t Wachtertje is door naar de volgende ronde en vist dan tegen HSV `t Schietertje uit Fijnaart. Er zal gevist gaan worden op 17 mei aan de Roosendaalse vliet.

KLIK HIER VOOR DE UITSLAG