Schrijf U nu in voor de vrij in te schrijven zomeravondwedstrijden!! (vrije hengel)

Dinsdag, 14 juli 2015

De gehele maand augustus staan de woensdagavonden bij `t Wachtertje in het teken van de zomeravondwedstrijden. Dit zijn vrij in te schrijven witviswedstrijden met vrije hengel. Inschrijfgelden komen geheel ten goede aan de na de wedstrijd uit te reiken prijzenpot. Lees dit bericht verder een lees de flyer en het reglement even door en wie weet begroeten we elkaar straks langs de waterkant!!

KLIK HIER OM U IN TE SCHRIJVEN

Indien de link voor U niet werkt kunt U ook inschrijven via zoet-t-wachtertje@hotmail.com