KHSV `t Wachtertje op socialmedia

Maandag, 9 april 2012

KHSV `t Wachtertje is de laatste tijd met een grote verandering bezig. De vereniging word naar deze tijd gebracht. Dit doen we doormiddel van een nieuwe website en door actief te zijn op diverse socialmedia zoals hyves, facebook en twitter. Maar ook door diverse nevenactiviteiten naast onze al welbekende competities zoet senioren, zoet juinioren en zout. Zo organiseren wij het schoolvistoernooi, de nationale hengeldag en het open moerdijkskampioenschap de "Nol Voogd bokaal" maar ook diverse bingoavonden een feestavond, forelvisdag en een verkoopochtend voor gebruikte visspullen. Voor de jeugd komen er jeugdavonden waar zij goed leren vissen. Wij hopen U te mogen verwelkomen op deze activiteiten. Lees dit bericht verder voor de webadressen!!

Of U nu meedoet of toeschouwer bent U bent van harte welkom!!De social media sites zijn inmiddels druk bezocht en wij willen U graag uitnodigen lid te worden van de hyves of op de knop "vind ik leuk" te drukken op facebook of ons te volgen op twitter vele voor U hebben dit reeds gedaan o.a. Matt Hayes ( total fishing discovery channel), Paul Worsteling (Ifish australie en sidekick Rex Hunt), Ed Stoop en Marco Kraal (VIStv en sportvisserij nederland) en vele van onze leden zijn reeds actief!!

https://www.facebook.com/twachtertje          FACEBOOK

http://twachtertje.hyves.nl/                                HYVES