Inschrijvingen geopend voor Open Moerdijks 2015

Woensdag, 22 juli 2015

Het Open Moerdijks is gegroeid !! Daarom is het inschrijven nu ook vrij. Iedereen kan en mag meedoen en een gooi doen naar de titel kampioen van Moerdijk!! Natuurlijk blijven wij deze wedstrijd organiseren ter ere van Nol Voogt. Nol heeft altijd bij onze vereniging in de top meegedraaid en was een verenigingsman pur sang! Nol stond altijd klaar voor zijn clubje en viste daarnaast niet geheel onfortuinlijk. Helaas is Nol te vroeg van ons heengegaan en om hem te eren is de "Nol Voogt bokaal" in het leven geroepen. Deze bokaal is voor degene die tijdens het open Moerdijks de meeste vis vangt ongeacht of deze deelnemer nu jeugd of senior is. Wij dagen U uit wint U die bokaal en de titel Kampioen van Moerdijk. Met de daarbij behorende "opscheprechten" !! Lees het bericht verder voor informatie over data tijden en inschrijven en misschien zien we U wel aan de waterkant 29 augustus 2015 tijdens het Open Moerdijks !!!!