Zoutvissers OPGELET!!

Maandag, 16 april 2012

We hebben er dit jaar al weer 3 wedstrijden op zitten met toch wel tegenvallende vangsten. Daarom hebben we in ieder geval de traditie weer opgepakt en gaan we nadat we dit enkele jaren niet gedaan hebben in September weer avondvissen en een workshop met een redelijk bekende zout visser (boot en kant) die ons wil leren om zelf onderlijntjes te maken en alle bijkomstige kneepjes van het vak te leren.

Hallo leden van de afd. Zout van H.S.V. ´t Wachtertje Klundert

Daarom hebben we in ieder geval de traditie weer opgepakt en gaan we nadat we dit enkele jaren niet gedaan hebben in September weer avondvissen.

We hopen dat een ieder daar weer bij aanwezig is, en dat als men iemand weet hierbij ook weer opstappers mee kunnen (we denken aan ongeveer 6 personen.).

U krijgt natuurlijk nog een oproep via Maurits Wild voor opgave , enz. tegen die tijd.

Verder willen we in de maand Juni een Workshop organiseren met een redelijk bekende zout visser (boot en kant) die ons wil leren om zelf onderlijntjes te maken en alle bijkomstige kneepjes van het vak te leren.

Graag zou ik willen weten wie hiervoor interesse heeft om bij deze avond aanwezig te zijn.

Er zijn geen kosten aan verbonden en de avond zal ongeveer duren van 19.30 tot 21.30 uur.

Deze zal gehouden worden in Zevenbergen.

Zodra ik weet hoeveel zout leden hiervoor interesse hebben kan ik een planning maken en een datum prikken .

Dus reageer op deze mail even op deze mail met :
ik heb geen of ik heb wel interesse
zodat ik hiermee verder kan.

t.z.t. zal ik u nogmaals benaderen of deze avond wel of niet doorgaat.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van de Klundertse HSV ’t Wachtertje. Namens deze,