Junioren van KHSV `t Wachtertje leveren topprestatie op het NK junioren

Maandag, 7 september 2015

Kevin Broeken en Gijs van Slobbe zijn naar het NK junioren geweest op de Urkervaart bij Urk. Moeilijk stek voor Kevin geloot maar toch 1980gr vis bij de weging. Wat resulteerde in een 26ste plaats van de 47. Goed gevist Kevin. Gijs zat een stuk verder van de sluis vandaan waardoor hij een goede wedstrijd heeft gevist en met 3870gr een mooie 8ste plaats heeft weten te bemachtigen. Beide heren gefeliciteerd met jullie resultaat. Lees het bericht verder voor meer over het NK junioren!!

Gijs van Slobbe en Kevin Broeken van harte gefeliciteerd! Onze mannen hebben een topprestatie geleverd. Kevin jij met je 26ste plaats erg goed voor de 1ste keer!! Tactiek en techniek zat goed meer kon er niet uit worden gehaald op die stek! Dan heb je dus goed gevist en mag je tot de beste 26 van het land gerekend worden wink-emoticon Gijs jij voor je tweede keer op het NK en wat een topprestatie! Een top tien klassering echt klasse! Vierde in je vak en ook je stek gemaximaliseerd! Wij van KHSV 't Wachtertje zijn erg trots op jullie. Helaas kunnen we niet meer van jullie zien in de U18. Maar wij hopen dat jullie volgend jaar voor ons in de U23 willen uitkomen. We hebben genoten vandaag bedankt mannen!!

KLIK HIER VOOR DE FOTO`S

KLIK HIER VOOR DE UITSLAG