Competitie Jeugd 1ste Wedstrijd

Vrijdag, 20 april 2012

De eerste wedstrijd van de jeugdcompetitie werd gevist aan de Bottekreeck. 9 jongens en meisjes waren naar de waterkant gekomen. Ondanks dat het weer de hele dag niet best was, was er tijdens de wedstrijd niets aan de lucht te zien. Er werd om 18:00u geloot en om 18.30u. begon de wedstrijd. Er werd al vrij vlot vis gevangen . Hoewel er op diverse stekken vis gevangen werd waren het de kopstekken die 1 en 2 werden . Na anderhalf uur gevist te hebben klonk om 20:00u. het stopsignaal. Van de 9 vissers konden er 6 vis aanbieden. Na de weging en het opruimen kwamen ook de buien weer. We hebben de weergoden dus mee gehad precies een droog stuk tussen 18:00u en 20:15u. Volgende week zal er weer een wedstrijd gevist worden deze keer aan de zuidelijke binnengracht. De loting zal weer om 18:00u. plaatsvinden nabij het bruggetje over de gracht. Iedereen is van harte welkom om mee te vissen of als toeschouwer. Dan volgt hier de uitslag: 1 Patrick Engelen 790gr. 2 Quinty Broeken 300gr. 3 Kevin Broeken 260gr. 4 Gian Carlo den Hollander 120gr. 5 Joas van Emden 60gr. 6 Remco Laros 20gr. Helaas wisten Niels Woudenberg , Wesley Kouters en Leon van Dam geen vis te foppen maar volgende week weer een kans aan de zuidelijke binnengracht.

Kijk voor meer foto`s in het fotoalbum