Ook meisjes vissen bij `t Wachtertje

Zaterdag, 21 april 2012

Dat ook meisjes kunnen vissen wisten we al! Maar Quinty vist niet geheel onverdienstelijk. Zij wist een 2de plaats met 300 gram vis te verzilveren!!

Quinty vist al een tijdje mee bij de jeugd van `t Wachtertje en dat meisjes kunnen vissen bewijst zij wel. Ze wist net voor haar broer te blijven en werd 2de bij de eerste jeugdwedstrijd. Zij zet zelf haar maden aan de haak. Onthaakt zelf haar vissen. Dus meiden altijd al willen vissen !! Schrijf je in en doe mee aan de wedstrijden bij `t Wachtertje. De 1ste wedstrijd was Quinty het enige meisje maar zij  zou graag zien dat er wat meer meisjes mee gingen doen aan de competitie zoet junioren. Vind jij vissen wel leuk of wil je het eens proberen !! Vraag de jeugdbegeleiding naar de mogelijkheden dit kan je doen via e-mail op t-wachtertje@hotmail.nl of bel naar 0168-750671. Wij kunnen je ook een tijdelijke visset aanbieden waar je eerst mee kan oefenen en kan kijken of je het sportvissen wat vind!!

Quinty met een mooie voorn!!