Patrick Engelen 1ste bij jeugdcompetitie

Zaterdag, 21 april 2012

Patrick Engelen wist de eerste jeugdcompetitiewedstrijd op zijn naam te schrijven met 790 gram!!

Patrick Engelen had een mooie kopstek geloot en maakte daar goed gebruik van hij had zo`n 13 vissen en kon 790 gram vis ter weging aanbieden. Meer dan het dubbele dan de nummer 2 Quinty Broeken zij ving 300 gram. Patrick was erg serieus aan het vissen en ving regelmatig een visje. Na de weging mocht Patrick kiezen uit de volgende dagprijzen: hakensteker van stekkie, All-round voertje of een tuigje.Hij koos voor het tuigje. Deze dagprijs voor de eerste plaats willen wij elke wedstrijd uitreiken en wij zouden het leuk vinden als alle vissers na de weging nog even bij elkaar kwamen op het plek van de loting voor deze prijsuitreiking. Ook zijn er diverse boekjes, stickers en het visblad uitgedeeld. Heb je vragen over sportvisserij in welke vorm dan ook vraag ze gerust aan de jeugdleiding wij kunnen  jullie diverse boekjes over verschillende vormen aanbieden. Wij wensen jullie een mooie vangst voor de volgende wedstrijd aan de zuidelijke binnengracht. De loting zal weer om 18:00u zijn.

NUMMER 1 Patrick Engelen 790 gram

NUMMER 2 Quinty Broeken 300 gram