Team Heijnigen breekt het record meerval op de Ebro

Zondag, 22 april 2012

Wie kent Rinus Leijten niet!! Is het niet van `t Vossehol in Willemstad waar Rinus jaren de uitbater van was. Dan is het wel van zijn nieuwe eetcafe "de Polder" in Heijningen. Rinus heeft een vistrip gemaakt naar de spaanse Ebro en heeft daar een record meeerval gevangen samen met zijn vismaat Robert Grootenboer. Lees verder voor de details!!

19-04-2012 ergens aan de Ebro in Spanje

Het record is vandaag gebroken door Team Heijningen en wel door Rinus Leijte en Robert Grootebroer want deze fanatieke sportvissers wisten vandaag deze gigantische Meerval van 225CM te landen en na een keiharde aanbeet en een gevecht van bijna 40 minuten trokken deze mannen de vis aan boord en uiteraard ging Rinus heel gelukkig op de foto en na het zien van deze foto zal ,, eetcafe De Polder ,, dan ook compleet uit hun dak gaan en Rinus ging ook maar wat graag op de foto ( jammer dat Dennis er niet bij kon zijn ! ).

Wij van `t Wachtertje feliciteren Rinus en Robert met hun geweldige record!!!

kijk hier voor het originele bericht!

Hier nog wat informatie over BIG GAME EBRO all-in visvakanties

De gebroeders Richard en Karel zijn geboren sportvissers en hebben beide zeer veel ervaring met bijna elke tak van de hengelsport.

Een van de belangrijkste uitgangspunten van Big Game sportvakantie's is om het onze gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken en daar staan we dan ook echt garant voor en juist daarom hebben we besloten om gewoon te gaan voor een totaal all inn arrangement.

Onze grootste hobby is vissen en Big Game - ebro zien we dan ook echt als een hobby en zijn we niet bezig om op allerhande manieren een klant zoveel mogelijk te laten betalen want wij kunnen alleen maar tevreden zijn als ook de klant met een SUPER tevreden gevoel bij ons vertrekt en daarom zullen we er ook echt alles aan doen om een ieder een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Karel heeft als marktkoopman en standwerker gewerkt en is een echte levensgenieter (vaak gevraagd om als cabaretier op te treden) maar is visser in hart en nieren en heeft nu zijn voldoening en rust gevonden in het gezellige Spanje.

Richard heeft 25 jaar als chef kok gewerkt in de grootste restaurant van de wereld dus niet alleen met het vissen zal u een geweldige ervaring bij ons opdoen maar op culinair gebied zullen wij u dan ook op en top verwennen en we kunnen het niet vaak genoeg zeggen maar ook dit is allemaal bij de prijs inbegrepen !!!

Big Game Ebro
Tel: (+31) 06 - 49 71 11 81
Tel: (+34 ) 675 301 846
E-mail: biggameebro@hotmail.com

LET OP : het kan wel eens voorkomen dat ons bereik in de bergen niet optimaal is maar we proberen zo snel mogelijk antwoord te geven op u vraag.