Wij zijn op zoek naar Jeugdbegeleiders !!

Maandag, 7 mei 2012

Voor de jeugdcompetitie en het schoolvistoernooi zijn wij op zoek naar jeugdbegeleiders! Voor de jeugdcompetitie zijn wij op zoek naar een enthousiaste jeugdbegeleid(st)er die ook wat van sportvissen weet en dit over weet te brengen naar de jeugd. De competitiewedstrijden zijn op diverse vrijdagavonden ( kijk hiervoor onder het knopje wedstrijden ) en duren 1,5 uur met voorbereiding en opruimen bent U zo`n 0,5 extra bezig. U kan eventueel een cursus Jeugdbegeleider aan geboden krijgen van ons. Voor het schoolvistoernooi zijn we op zoek naar begeleiders voor een halve dag die met schoolkinderen een middagje gaan vissen na een stukje theorie. Dit is erg laagdrempelig vissen en er word alleen de basis van het vissen behandeld. Het schoolvis toernooi is op woensdag 23 mei 2012 van 13:00u. tot 18:00u. Dan zijn wij op zoek naar jeugdbegeleiders die op 4 woensdag avonden in juni de competitie jeugd willen begeleiden naar hun diploma sportvissen !! Het zal gaan om een avondje tuigjes maken, voer maken, peilen, vissen en omgang met natuur en vis !! U krijgt voor alle functies een uitgebreide uitleg van het te leren materiaal en de gebruikte spullen. Voor vragen en inlichtingen bel naar 0168-750671!!

Kijk voor meer informatie over jeugdwerk of de cursus viscoach op