Laatse weersverwachting

Vrijdag, 11 mei 2012

Vrij veel bewolking en in het zuidoosten eerst af en toe regen Vanochtend is het op de meeste plaatsen bewolkt met in het zuidoosten af en toe regen. In het noordwesten van het land schijnt ook af en toe de zon. Vanmiddag wordt het ook in het zuidoosten droog en breiden de opklaringen zich verder over het land uit. De temperatuur ligt momenteel tussen 13 graden aan de kust en 18 in het zuidoosten, daar komt vanmiddag weinig meer bij. De zuidwestenwind is matig, kracht 4, aan de kust vrij krachtig, kracht 5, en draait vanavond naar noordwest. Komende nacht is het wisselend bewolkt en droog en het koelt af naar een graad of 7. De wind is west tot noordwest en is overwegend matig. Morgen zijn er naast wolkenvelden ook zonnige momenten en is er een kleine kans op een bui. Met een maximumtemperatuur van 13 graden is het tamelijk fris. De noordwestelijke wind is matig en aan de kust (vrij) krachtig. (Bron: KNMI) Opgesteld op vrijdag 11 mei 2012 om 09.18 uur