Uitslag en verslag 3de Jeugd wedstrijd

Zaterdag, 12 mei 2012

De derde competitie wedstrijd zit er weer op voor de jeugdafdeling. Het weer zat redelijk mee maar de vangsten waren magertjes. Toch wisten 5 deelnemers vis aan te bieden. Voor de tweedemaal achter elkaar wist Mariska van Andel er met de winst vandoor te gaan. Diƫgo van de Bliek wist drie visjes te verschalken en heeft daarmee zijn eerste vissen in het Klundertse water te vangen. Onze koploper Patrick Engelen wist zijn koppositie te verbeteren en Wesley Kouters de kampioen van vorig jaar wist deze wedstrijd ook een visje te vangen en poetste daarmee de nul van zijn lijst af. Kevin Broeken kon ook nog een vis ter weging aanbieden. Hiermee was het gedaan met de vis. Helaas konden 10 deelnemers geen vis aan te bieden. Wij hopen op een betere vangst de volgende keer aan het Verlaat. Deze wedstrijd is 25 mei a.s. Wij hopen jullie allemaal weer te mogen begroeten aan de waterkant!

Uitslag 3de wedstrijd Jeugd
• 1 Mariska van Andel 450 gram
• 2 Diëgo van de Bliek 040 gram
• 3 Kevin Broeken 020 gram