1ste Wedstrijd zoet Senioren

Zaterdag, 12 mei 2012

De 1ste wedstrijd zoet senioren werd zaterdag 12 mei gevist aan de zuidelijke binnengracht. Het beloofde een mooie wedstrijd te worden. De spiegelgladde gracht lag er mooi bij. Het zonnetje was erg lekker. Maar niets was minder waar!! Het bleek een taaie visserij te worden. Met maar minimale vangsten.Het weer veranderde en werd guurder. Er werd her en der wel een voorntje gevangen. J. de Tree had 10 voorntjes en wist net voor tijd een mooie zeelt te vangen welke hem de winst bracht. De winst had voor het zelfde geld ook naar H. Littooij kunnen gaan was het niet dat hij een behoorlijk brasem verspeelde waardoor hij genoegen moest nemen met een derde plek. H. van Deursen wist ook een brasem te vangen wat hem de tweede plek op leverde. Van de 18 deelnemers konden er 10 vis aanbieden. Al met al geen beste wedstrijd. Er werd in totaal 8375 gram gevangen. Hopen op betere vangsten volgende week aan het verlaat!!

Uitslag competitiewedstrijd 1 zoet senioren.
• 1 J. de Tree 2860 gram
• 2 H. van Deursen 2625 gram
• 3 H. Littooij 1485 gram
• 4 R. Schreuders 365 gram