Flyers seizoen 2016

Dinsdag, 23 februari 2016

Het nieuwe visseizoen staat weer voor de deur. Heeft U ook zo`n zin om te vissen? Lijkt het U wat om in competitieverband te vissen. Wij hebben wedstrijden op het zoete water voor senioren, junioren en karpervissers. daarnaast hebben wij ook een bruisende zout afdeling die regelmatig met de boot de Oosterschelde opzoekt. Bekijk de flyers en doe mee aan een competitie of als teamlid in de clubkampioenschappen van de federatie. Bij het zout zijn losse opstappers welkom wel op afspraak. Nogmaals neem even de moeite de fyers te bekijken en schrijf U vandaag nog in en doe gezellig mee!!