20.000 sportvissers op vangstenregistratie.nl

Woensdag, 13 juni 2012

20.000 sportvissers doen mee op Vangstenregistratie.nl Al twintigduizend mensen doen mee met het gratis vangstenlogboek SVR. En elke maand komen daar een paar honderd bij. Waarom is het logboek zo populair? Vangstenregistratie.nl vroeg het haar leden. Wat blijkt: veel mensen krijgen door SVR extra plezier in het vissen. Ook vinden veel vissers dat ze door SVR béter zijn gaan vissen. Niet alleen omdat ze leren van hun eigen vangsten, maar ook omdat ze gemakkelijk in contact komen met andere sportvissers – en zo veel te weten komen over andere vissoorten, technieken en methodes. SVR is dan ook niet alleen een logboek, het is een ontmoetings- en kennisplatform speciaal voor sportvissers.

De belangrijkste redenen waarom sportvissers meedoen met SVR:

1. Bewaar je vangsten en foto’s voor altijd

2. Herbeleef je vangst en deel je sportvisplezier met vismaten en anderen

3. Ontmoet nieuwe visvrienden, ‘digitaal’ maar ook langs de waterkant

4. Geniet mee met de dagelijks visavonturen van twintigduizend andere vissers

5. Leer van je eigen vangsten en die van anderen

Gratis en gemaakt door vissers

SVR is gratis, bestaat al sinds 2001 en wordt gemaakt door sportvissers. In oktober 2011 lanceerde Vangstenregistratie.nl de gratis Vangsten app, een handig en stabiel vangstenlogboek voor iPhone en Android. De Vangsten app was het eerste mobiele logboek dat speciaal voor Nederlandse sportvissers is gemaakt. Het krijgt lovende reacties en wordt al door meer dan 7.000 vissers gebruikt.

Ook voor verenigingen

Hengelsportverenigingen kunnen zich gratis bij Vangstenregistratie.nl aansluiten. Als je HSV meedoet kun jij je vangsten vanuit SVR aan je vereniging doorsturen. Zo help je je club inzicht te krijgen in de vangsten en visuren op verenigingswater! Die informatie is weer bruikbaar voor visstandbeheer.
Hopelijk zien we ook jouw vangsten binnenkort terug op www.vangstenregistratie.nl