Eindelijk goede vangsten voor de jeugd !

Zondag, 17 juni 2012

Afgelopen vrijdag 15 juni 2012 is er weer een wedstrijd gevist door de jeugdleden van `t Wachtertje. Deze wedstrijd was er één om niet te vergeten. Op één deelnemer na had iedereen vis gevangen. Ook kregen alle jeugdleden, in het kader van ons 30 jarig bestaan, een nieuw T-shirt met daarop de verenigingsnaam. Na het uitdelen van de shirts en de loting van de plaatsen klonk om 18.30u. het startsignaal aan de Bottekreeck. De vangsten zijn bijzonder te noemen uitgaande van de afgelopen wedstrijden.

Vrij vlot werd er al vis gevangen deze varieerde van kleine voorn en baars tot mooie maatse voorns. Zelfs ons jongste jeugdlid Denise de Vogt ( 7jr) wist deze keer 6 vissen te vangen. Diverse deelnemers poetste hun nul van de lijst af. Topper van deze avond was Jean-Carlo den Hollander. Hij wist voor het eerst van dit jaar meer dan 1 kilo te vangen. 1200 gram om precies te zijn. Hiermee behaalde hij een 1ste plaats. Welverdiend 2de werd Mariska van Andel zij wist deze avond continu vis te vangen helaas was de vis wat aan de kleine kant wat haar eindgewicht op 420 gram zette. De 3de plaats was voor Patrick Engelen hij ving 260 gram. Patrick stond voor aanvang van de wedstrijd op de1ste plaats in het klassement. Maar door de overweldigende vangst van Jean-Carlo werd hij van deze plaats verstoten. De actuele tussenstand nu is alsvolgt: 1. Jean-Carlo den Hollander met 1550 gram, 2.Patrick Engelen met 1330 gram, 3.Mariska van Andel met 1130 gram, 4. Kevin Broeken met 490 gram en 5. Quinty Broeken met 420 gram. De volgende wedstrijd is aan het Walletje a.s. 29 juni loten om 18.30u en begin van de wedstrijd is om 19.00u.