Klundert laat van zich horen tijdens zevenbergse BWF bokaal

Zondag, 17 juni 2012

Afgelopen zaterdag organiseerde één van onze sponsors, Blue Water Fishing, een viswedstrijd. De loting vond om 07.00u. plaats in de winkel van BWF. Daarna begaven de vissers zich naar het zwanengat. Om 09.00u. klonk het startsignaal. Het werd een taai potje hengelen zo bleek achteraf. KHSV `t Wachtertje heeft zich van zijn beste kant laten zien. Henk Littooij wist al vrij vlot een mooie zeelt op de kant te krijgen en pakte daarmee de winst. Jack Schoep wist met 2 mooie grote maatse voorns een 7de plek te verzilveren. Helaas kon Piet van Wensen geen vis ter weging aanbieden. Henk kon een mooie paraplu meenemen en Jack een mooie italiaanse feederstok.

Zoals al eerder gezegd waren de vangsten niet bijzonder volgens vele lag dit aan het gemaal wat s'morgens vroeg had aangestaan en veel voedsel opwerpt in het water. Feit was dat het hangen aan de hengel was vanwege de toch wel heftige windstoten met gebroken toppen als gevolg. Vele schakelde over op kantvisserij of een paar deeltjes minder. Met een opkomst van 26 man was de wedstrijd een geslaagde dag.
Na afloop verplaatste het gezelschap zich naar sporthal de lindonk om daar onder het genot van een hapje, drankje en livemuziek van Leo Mensen de prijsuitreiking bij te wonen. Volgend jaar is er weer een BWF-bokaal en hopen wij meer mensen van onze vereniging daar te mogen ontmoeten. klik HIER voor de foto`s