Weersbericht voor de 5de wedstrijd zoet sr

Vrijdag, 22 juni 2012

A.s. zaterdag 23 juni word er weer een wedstrijd gevist door de senioren in het verlaat. Zoals het er nu naar uit ziet houden we het redelijk droog. Er staat wel behoorlijk wat wind dus weer lekker aan de hengel hangen!! Wij, het bestuur van `t Wachtertje, wensen alle deelnemers een mooie vangst! Dan volgt hier het weerbericht van het KNMI: Komende nacht zijn naast enkele wolkenvelden ook opklaringen en is het overwegend droog. De minimumtemperatuur ligt rond de 12 graden. Zaterdag overdag is het half tot zwaar bewolkt en ook dan het blijft op de veel plaatsen droog. Er staat een matige tot vrij krachtige zuidwestelijke wind, aan de kust is de wind af en toe krachtig. De middagtemperatuur ligt rond de 18 graden. ( bron KNMI)