Nieuw !! Bouwvakwedstrijden 2012

Vrijdag, 22 juni 2012

KHSV 't Wachtertje en HSV Blue Water Fishing organiseren deze zomer 2 bouwvakwedstrijden. Er is plaats voor 40 deelnemers. Inschrijfgeld is € 7,50. Prijzen 1 op 4. Dus voor degene die niet op vakantie gaan en willen vissen. U bent van harte welkom!! De wedstrijden worden gehouden aan de zuidelijke binnengracht te Klundert. De wedstrijden worden gehouden op 2 woensdagavonden te weten 11 en 18 juli 2012. Aanvang 17:00u. bij de oude burgermeesterswoning aan de molenberglaan. De wedstrijd is van 18.00u. tot 21.00u. U kunt zich inschrijven in de winkel van Blue Water Fishing molenstraat 6 te Zevenbergen of bij 't Wachtertje bestuurslid J.Schoep Boudewijnstraat 27 te Klundert 0168-750671 of per e-mail aan Blue Water Fishing op info@bluewaterfishing.nl of per email aan 't Wachtertje op t-wachtertje@hotmail.nl . Mocht U meedoen en met de auto komen let dan wel op dat U juist parkeert er word regelmatig gecontroleerd door moerdijk handhaving deze boetes zijn niet gering!!Lees verder om de flyer te bekijken en het wedstrijdreglement te downloaden!!

Klik HIER om het reglement van deze bouwvakwedstrijden te downloaden. LET OP dit is een word document!!