Uitslag 7de Jeugdwedstrijd

Zaterdag, 30 juni 2012

Vrijdagavond 29 juni werd er door de jeugd van ’t Wachtertje aan ’t walletje gevist. Het was duidelijk dat er hier goed gevangen kon worden. De vis was behoorlijk aan het azen bij aankomst. Ook zagen we erg veel bellensporen in het water. Om 18.30u. werd er geloot en konden de stekken worden opgebouwd. Om 19:00u. klonk het start signaal. Vanaf het begin werd er gelijk lekker gevangen door zo`n beetje alle deelnemers de één wat meer dan de ander. Wat erg leuk is dat iedere deelnemer vis heeft gevangen. Iets wat nog niet eerder voorgekomen was dit jaar. Paul Buchinhoren poetste zijn nul van de lijst en wist zijn eerste vissen dit jaar te vangen. Gefeliciteerd Paul. De winnaar van deze wedstrijd Leon van Dam wist leuk vis te vangen. Tot een half uur voor het eind lag hij op de 5 de plaats. Totdat zijn hengel wel heel krom trok.

Leon had er een prachtige zeelt van 1400 gram aanhangen. Na een mooie dril en de nodige adrenaline wist hij hem op de kant te krijgen. Een prachtig mooie groenige zeelt lag hem met z`n rode oogjes aan te staren. Na het scheppen hoorde we een harde vreugdekreet van Leon. Deze zeelt bracht hem de winst. Gijs van Slobbe wist een paar erg mooie grote voorns te vangen. Het formaat van deze voorns had de jeugd nog niet eerder gezien dit jaar. Dit bracht Gijs de tweede plaats. Jean – Carlo den Hollander had zijn koppositie te verdedigen. Hij wist behoorlijk wat vis te vangen. De aantallen waren goed bij hem wat dan jammer is , is dat het allemaal wat kleinere vis was bij hem. Het was wel genoeg om de koppositie in het klassement te verdedigen. Deze wedstrijd konden we ook een nieuwe deelnemer verwelkomen, Robin Verstraten. Ook Robin wist gelijk vis te vangen. De top 5 van deze wedstrijd is als volgt: 1. Leon van Dam 1640 gram, 2. Gijs van Slobbe 550 gram, 3. Jean – Carlo den Hollander 460 gram, 4. Kevin Broeken 250 gram, 5. Niels Woudenberg 200 gram. Tussenstand klassement: 1. Jean – Carlo den Hollander 2010 gram, 2. Leon van Dam 1780 gram, 3. Patrick Engelen 1380 gram, 4.Mariska van Andel 1130 gram, 5. Gijs van Slobbe 960 gram. Voor de volledige uitslag klik HIER.  De jeugd gaat nu de zomerstop in de volgende wedstrijd is 17 augustus aan de bottekreek. Allen een fijne zomervakantie en tot aan de waterkant. Voor foto`s van deze wedstrijd klik HIER.