Uitslag 6de wedstrijd senioren zoet

Zondag, 1 juli 2012

Zaterdagmorgen 30 juni was zonovergoten. Het werd een prachtige zomerse wedstrijd. Wat een verrassing dat de brasem zich liet zien deze wedstrijd. Zowel Hannes Beljaars als Marijn van Wensen wisten er beide 1 te vangen. Wat hen Respectievelijk de 1e en 2de plaats bracht. Een mooie derde plaats was er voor Remco Schreuders. In het kampioenschap staat Henk Elemans samen met zijn zoon Theo Elemans op de eerste plek . Het word een familiestrijd voor de koppositie volgende week aan het Verlaat. Nelis van Deursen en Hannes Beljaars delen de derde plek in het klassement. Dit geeft aan hoe dicht het allemaal bij elkaar ligt.

We zijn op de helft van seizoen en dus alles is nog mogelijk. Als het goed is word er van de week gemaaid aan het Verlaat. Dus mooie schone visstekken nu hopen op lekker zomers weer. Dag top 5: 1. Hannes Beljaars 2010gr 2. Marijn van Wensen 1640gr 3. Remco Schreuders 1625gr 4. Pieter van Wensen 1455 gr 5. Theo Elemans 1400gr .
Top 5 klassement: 1. Henk Elemans 33p; Theo Elemans 33p, 3. Nelis van Deursen 36p; Hannes Beljaars, 5. Louis Melisse 40p. Klik HIER voor een verslag en de uitslag.