7de wedstrijd Senioren Zoet !!

Zondag, 8 juli 2012

Zaterdag 7 juli werd er gevist aan een mooi schoongemaakt Verlaat. Waterschap Brabantse Delta heeft haar uiterste best gedaan de watergangen vrij te maken van grote dotten waterplanten. Ook hebben een aantal leden vrijdagavond de stekken goed bevisbaar gemaakt. Dat het beter vissen was dan vorige keer aan het Verlaat was duidelijk merkbaar. Het weer zat ook nog eens mee. De vis was zichtbaar aan het jagen. Kortom niets stond ons in de weg voor een mooie visdag. Er waren 16 deelnemers deze keer en iedereen kon vis ter weging aanbieden.

Na 3 uurtjes hengelen kon de eindstand worden opgemaakt. Op de 1ste plaats staat Nelis van Deursen met 1690gr, 2de Henk Elemans met 1650 gr, 3de René Jongmans met 1010 gr, 4de Theo Elemans 1000 gr, 5de Piet van Wensen 880gr. De tussenstand is als volgt: 1. Henk Elemans 35pt, 2. Theo Elemans; Nelis van Deursen 37pt, 4. Hannes Beljaars 47pt, 5. Louis Melisse 48pt. A.s. woensdag word de eerste bouwvakwedstrijden van 2012 gevist aan de zuidelijke binnengracht voor iedereen die daaraan meedoen veel succes en vangse. De senioren hebben 2 weken zomerstop en vissen 28 juli weer aan de zuidelijke binnengracht. Klik HIER voor de volledige uitslag.