E-mail actie !!!

Maandag, 9 juli 2012

Wij willen alle leden die op de hoogte willen blijven over wedstrijden en activiteiten van KHSV 't Wachtertje vragen hun e-mail adres door te geven aan ons. Als U dit nieuws bericht verder leest vind U een link naar het mailadres wat hiervoor gebruikt kan worden. Mocht U al mail van ons ontvangen en is dat niet gewenst geef dit dan ook door via dit emailadres. Wij danken U allen voor de medewerking!!

Mailen kan naar het volgend e-mail adres : t-wachtertje@hotmail.nl

U ontvangt mail over diverse competities en activiteiten van KHSV 't Wachtertje.

Mocht alleen mail willen ontvangen voor een bepaalde dicipline geef dit dan aan in de e-mail.

Vriendelijk dank voor Uw medewerking.

Het bestuur.