Nu ook polls en live chat op de website !!

Maandag, 9 juli 2012

Zoals U weet houd KHSV 't Wachtertje ieder jaar een Algemene Leden Vergadering kijk. Zodra de datum bekend is staat deze in onze agenda. Naast de ledenvergadering kunt U ook op een andere manier meedenken met de vereniging. Door de diverse polls onderaan de website in te vullen. Hierdoor krijgen wij beter zicht op wat de leden graag zouden willen zien en kunnen wij daar direct op inspringen. Daarbij moet gezegt worden dat besluiten over de uitkomst van de poll`s besproken worden op de ALV en dat een uitslag van een poll geen bindende factor is alleen een richtlijn van de wensen van onze leden. Stem daarom nu op één van onze polls. We gaan uit van minimaal 20 stemmen alvorens een poll de ALV bereikt. Wil je dus meepraten stem op de polls en woon de Algemene Leden Vergadering bij!! Ook kan er nu live worden gechat op de website in onze shoutbox!! Let hierbij op Uw taalgebruik het IP van overtreders word gebanned.

Hier een link naar de agenda van KHSV 't Wachtertje. Zodra de datum van de ALV bekend is staat deze in de agenda.

Voor vragen kunt U mailen naar t-wachtertje@hotmail.nl