1ste bouwvak wedstrijd groot succes !

Donderdag, 12 juli 2012

Woensdag 11 juli om 17:00u. vond de loting voor de eerste bouwvakwedstrijd plaats aan de molenberglaan te Klundert. Er waren 16 vissers aanwezig. Het was een bont gezelschap uit alle uithoeken van de westhoek. Na de loting kreeg men circa een uur voor het opbouwen van de stek. Er werd nog even getwijfeld of dat de wedstrijd wel kon plaatsvinden. Er hingen namelijk erg donkere wolken boven Klundert. De wolken lieten ook behoorlijk wat gedonder horen en gaven erg harde windstoten. Gelukkig werden er geen bliksemflitsen gezien en de wedstrijdleiding vond het goed genoeg om de wedstrijd om 18:00u. te starten. Spullen heel houden was het devies. Totdat het weer zich beterde. Daarna vangsten waren redelijk te noemen. De grote brasem liet zich deze wedstrijd ook zien. Niet aan de vaste stok maar aan de winkle-picker/feeder. Ze zitten er dus wel degelijk !!

Bijna iedereen kon vis ter weging aanbieden helaas was er ook een enkeling die een blank viste. Na de weging kon de balans worden opgemaakt en de prijzen uitgereikt worden. Op de eerste plaats met twee erg mooie grote “platte” en een gewicht van totaal 5050 gram was Nelis van Deursen. De tweede plaats was voor Dhr A v/d Draai die helemaal uit Oosterhout was komen rijden om hieraan mee te doen. Hij wist 1860 gr vis te vangen. Verdienstelijk 3de werd Dhr v Santbergen sr met 1330 gr. Frans Malipaard werd 4de en kon 1220 gr vis ter weging aanbieden. Al met al was het een leuke geslaagde wedstrijd. De top 4 ging naar huis met een goed gevulde boodschappentas. Ook was er jeugd aanwezig tijdens deze wedstrijd. Patrick Engelen heeft de eerste prijs bij de jeugd gewonnen en ging naar huis met een mooie cadeaubon. Patrick wist menig senior visser achter zich te laten met 320 gr. vis. Volgende week is de 2de en laatste bouwvakwedstrijd zelfde locatie, zelfde tijd, zelfde plezier. Tot dan !!! klik HIER voor de volledige uitslag

Wilt U ook meedoen inschrijven kan tot a.s. maandag 12:00u. in de winkel van Blue Water Fishing molenstraat 6 te Zevenbergen of per mail aan info@bluewaterfishing.nl of bij 't Wachtertje 0168-750671 of per mail op t-wachtertje@hotmail.nl .

De prijzen volgende week zijn weer 1 op 4 en het zijn weer mooie gevulde boodschappentassen. Tot ziens aan de zuidelijke binnegracht te Klundert. Loting vind plaats bij de oude burgermeesterswoning aan de molenberglaan. Als U vanuit Zevenbergen, Klundert binnengereden komt 1ste recht en meteen weer rechts. Er word dus geloot op de groene locatie en er word gevist op alle locaties.