Uitslag 8ste wedstrijd senioren zoet

Zaterdag, 28 juli 2012

Zaterdagmorgen 28 juli was een aangename morgen na de hittegolf van de voorgaande dagen. Met een graad of 21 was het goed toeven aan de waterkant. De vis was volop actief en er was goede hoop op een mooie vangst. Het weer zat mee en de paraplu kon ingepakt blijven. Na de loting begaven de 15 deelnemers zich naar de stekken. Om 08:00u. klonk het startsignaal. Vele deelnemers wisten vrij vlot vis te vangen en ook behoorlijke aantallen. Wat opviel deze wedstrijd waren de grote hoeveelheden kleine baars. Sommige deelnemers wisten zo`n 15 tot 20 baarsjes te vangen. Het wachten was op die ene bonusvis. In de vorm van een zeelt of brasem.

Remco Schreuders wist een mooie 60 cm grote brasem te landen welke hem een eerste plaats bezorgde met een totaal gewicht van 3070 gram. Met 2320 gram werd René Jongmans tweede. René loste helaas een mooie brasem anders had de eerste plek zomaar voor hem kunnen zijn. De derde plek was voor Nelis van Deursen met 1460 gram. Vierde werd Jack Schoep met 1350 gram. Op de vijfde plaats eindigde Louis Melisse, Louis kon 1210 gram vis ter weging aanbieden. De tussen stand is nu als volgt: 1. Nelis van Deursen 40 pnt, 2. Henk Elemans 44pnt. 3.Theo Elemans 49 pnt, 4.René Jongmans 52 pnt, 5. Louis Melisse 53 pnt . Volgende week zaterdag 4 augustus vissen de senioren aan het Verlaat. Voor de volledige uitslag kunt U HIER klikken.