Jeugd komt uit zomerstop en vist aan de bottekreek !

Zaterdag, 11 augustus 2012

De jeugd komt uit de zomerstop. Na 6 weken wachten gaat de jeugd weer verder met de competitie. De eerste wedstrijd na de zomerstop word vrijdag 17 augustus 2012 gevist aan de bottekreek. De loting vind plaats om 18:30. Bij de vlonders aan de molenstraat. De wedstrijd begint om 19:00u. Er zijn nogal wat veranderingen op komst. Door middel van een jeugdcommissie proberen wij van HSV ’t Wachtertje een betere instroming voor nieuwkomers en een goede begeleiding van gevorderden tot een hoger niveau. Dit doen wij door vislessen zowel theorie als praktijk aan te bieden. Wij hebben binnen ons 7 koppig jeugdteam 5 mensen bereid gevonden een cursus viscoach te volgen. Vanaf volgend jaar werken wij dus met SVN gecertificeerde viscoaches. Blijf onze website volgens voor updates !! Alle jeugdleden veel succes en mooie vangsten !! Voor informatie kunt U bellen naar 0168-750671 of mailen naar t-wachtertje@hotmail.nl t.a.v. jeugdcommissie.