Wie kroont zich kampioen van Moerdijk 2012!!

Dinsdag, 14 augustus 2012

Zaterdag 25 Augustus organiseert de Klundertse hengelsportvereniging ’t Wachtertje de tweede editie van het Moerdijks Kampioenschap vissen - een open viswedstrijd om de Nol Voogt-bokaal. Alle leden van alle hengelsportverenigingen binnen de gemeente Moerdijk zijn hierbij van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze wedstrijd. Deze wedstrijd en prijs is door ’t Wachtertje in het leven geroepen ter nagedachtenis aan Nol Voogt, fanatiek visser en jarenlang organisator van en deelnemer aan de verenigingscompetitie. In 2009 organiseerde ’t Wachtertje deze viswedstrijd voor het eerst als Open Moerdijks Kampioenschap. En met succes! Ruim veertig vissers uit de hele gemeente streden toen om de mooie hengelsportprijzen en de ereprijs: de Nol Voogt bokaal. Twee jaar geleden kon deze wedstrijd helaas niet doorgaan, maar dit jaar staan alle lichten op groen! Zaterdagochtend 25 Augustus wordt de viswedstrijd van 9:00 tot 13:00 uur gehouden in de ‘Zuidelijke binnengracht’ en ‘het Verlaat’ van Klundert. Er zijn nog diverse inschrijvingen mogelijk !! Wees er snel bij en wie weet word U wel de kampioen of jeugdkampioen van 2012.

Er wordt gevist met de vaste hengel. Zowel seniorleden als jeugdleden mogen meedoen!
Bij voldoende deelname van jeugdleden (leeftijd t/m 16 jaar) wordt er een apart jeugdklassement opgemaakt. In principe is het een individuele viswedstrijd.

Bij deelname van meer dan 45 personen wordt het een koppelwedstrijd, gezien het aantal beschikbare visplaatsen. Vissers die zich opgeven ontvangen hiervan tijdig bericht.
De kosten voor deelname bedragen € 5,00 per persoon, jeugdleden hoeven geen inschrijfgeld te betalen.

Het inleggeld wordt gebruikt om mooie hengelsportprijzen te kopen, waarbij ’t Wachtertje ernaar streeft om een zo groot mogelijke prijzentafel te presenteren.
Na aanmelding ontvangen deelnemers van ’t Wachtertje nadere informatie over verzamelplaats, viswateren, wedstrijdreglement etc.

Aanmelden kan bij:
Henk Littooij De Flank 24 Klundert tel.0168-403788
Jack Schoep Boudewijnstraat 27 te Klundert tel. 0168-750671 of 0168-321898
of door naam, hengelsportvereniging, geboortedatum en telefoonnummer te mailen naar
t-wachtertje@hotmail.nl.

Hopelijk tot ziens op 25 Augustus aan de waterkant voor een fijne en gezellige ochtend zoetwatervissen!

Namens het bestuur van HSV ´t Wachtertje Klundert

Klik HIER voor een uitnodiging en reglement.