8ste jeugdwedstrijd goede vangsten!

Zondag, 19 augustus 2012

Vrijdagavond 17 augustus was de eerste wedstrijd na de zomerstop voor de jeugd van ’t Wachtertje. Er waren 14 jeugdvissers naar de bottekreek gekomen voor een behoorlijk warm avondje vissen. De bottekreek staat altijd garant voor een leuke vangst. Alle deelnemers konden dan ook vis ter weging aanbieden. Gijs van Slobbe wist aardig wat vis te vangen. Onder andere een aantal mooi grote voorns. Na de weging bleek Gijs de dagwinnaar te zijn en mocht een mooie prijs uitkiezen. Hij heeft een mooie zak vd eynde voornvoer mee naar huis genomen. Joas van Emden deed deze avond ook goede zaken. Ook hij had er mooie voorn tussen zitten en werd dan ook tweede. Dat meisjes kunnen vissen wisten we al. Maar Mariska van Andel en Denise de Vogt lieten dat deze avond ook even zien. Mariska werd derde en Denise vierde. Afsluiter van de top 5 was Jean-carlo den Hollander.

Wesley Kouters had zomaar eerst kunnen worden. Hij stond op een geven moment een enorme karper te drillen. Na een tijdje de karper te drillen nam deze een enorme spurt en brak de lijn in stukken. Erg jammer maar ook dat hoort bij het vissen. Dan volgt nu de top 5: 1. Gijs van Slobbe 660 gram, 2. Joas van Emden 370 gram, 3. Mariska van Andel 350, 4. Denise de Vogt 240 gram, 5. Jean-Carlo den Hollander 200 gram. Dan volgt nu de top 5 van het klassement: 1. Jean-carlo den Hollander 2210 gram, 2. Leon van Dam 1970 gram, 3. Gijs van Slobbe 1620 gram, 4. Mariska van Andel 1480 gram, 5. Patrick Engelen 1430 gram. Volgende week vrijdag 24 augustus vist de jeugd aan het walletje. Het Open Moerdijks Kampioenschap heeft ook een apart jeugdkampioenschap. Inschrijven is voor jeugd met een vispas uit de gemeente Moerdijk geheel gratis. Dus schrijf je nu in en word jeugdkampioen van Moerdijk 2012. Voor informatie kunt U kijken op http://wachtertje.mijnhengelsportvereniging.nl of mailen naar t-wachtertje@hotmail.nl inschrijven voor het OMK kan ook bij Henk Littooij 0168-403788 of bij Jack Schoep 0168-750671

Klik HIER voor de uitslag

Klik HIER voor een verslag