11 de wedstrijd senioren erg warm !

Zondag, 19 augustus 2012

Zaterdagochtend 18 augustus was de warmste ochtend van 2012 tot nu toe. Het kwik was op een graad of 20 blijven staan gedurende de nacht. Toch waren 14 sportvissers naar het verlaat te Klundert gekomen om een de elfde competitiewedstrijd senioren te vissen. Het zonnetje bleef het eerste deel van de wedstrijd achter de vestingwerken maar het tweede deel van de wedstrijd was toch echt zweten geblazen. Altijd beter de paraplu op te zetten voor de zon dan voor regen. De vangsten waren niet subliem te noemen. Bij vele waren het zeer kleine voorns. Toch wist een enkeling mooie voorns en wat grote kolbleien te vangen. Bijna iedereen kon vis aan ter weging aan te bieden.

Theo Elemans wist voor de derdemaal dit jaar een eerste plek te verzilveren. Theo gaat dan ook fier aan de leiding in het klassement. Herman Korteweg wist na zijn eerste plaats van vorige week nu de tweede plaats te bemachtigen. Remco Schreuders wist in het begin mooie vis te vangen maar kreeg na een goed uur bijna geen beet meer. In het laatste uur wist Remco toch nog wat kleinere vis te vangen en werd uiteindelijk derde deze dag. Al met al was het een mooie visdag. De top 5 van deze dag is als volgt: 1. Theo Elemans 1860 gram, 2. Herman Korteweg 1530 gram, 3. Remco Schreuders, 4. Louis Melisse 1260 gram, 5. Piet van Wensen 860 gram. De top 5 in het klassement is als volgt: 1. Theo Elemans met 56 punten, 2. Henk Elemans met 66 punten, 3. Louis Melisse met 71 punten en gedeeld 4/5 zijn René Jongmans en Jack Schoep met 75 punten. A.s. zaterdag word er geen competitie gevist maar het Open Moerdijks Kampioenschap Sportvissen 2012.
Inschrijven voor het OMK is nog mogelijk misschien word U wel de kampioen van 2012. Kijk voor info op de website of bel naar Henk Littooij 0168-403788 of naar Jack Schoep 0168-750671
De volgende competitiewedstrijd is 8 september 2012 aan de zuidelijke binnengracht. Voor informatie of vragen kunt U mailen naar t-wachtertje@hotmail.nl . Ook kunt U kijken op onze website waar ook diverse informatie kunt vinden http://wachtertje.mijnhengelsportvereniging.nl

Klik HIER voor de complete uitslag

Klik HIER voor een verslag