Open Moerdijks inschrijven gesloten !!

Vrijdag, 24 augustus 2012

Beste sportvissers het inschrijven voor het open moerdijks is niet meer mogelijk. Er zijn 35 sportvissers die zich hebben ingeschreven voor deze prachtige wedstrijd. 7 daarvan zijn jeugdlid. Er zal een apart jeugdparcours zijn welke loopt van het bruggetje nabij het wachtertje tot aan de rietvest. Ook is er een apart parcours voor mensen die slecht ter been zijn. Loten begint om 8 uur aan de molenberglaan ter hoogte van de oude burgermeesterswoning. Wij wensen een ieder veel succes en een mooie vangst. De huldiging zal rond 14:00u. plaatsvinden in het parochiehuis oosterstraat 20 te Klundert. De prijsuitreiking zal verzorgt worden door wethouder Louis Koevoets !! De prijzentafel bestaat uit zeer mooie hengelsportartikelen. Dat wij deze mooie hengelsportartikelen kunnen aanbieden is mede mogelijk gemaakt door Shell moerdijk, dierenspeciaalzaak "wendy"en Blue Water Fishing. Nogmaals dank voor deze geweldige sponsoring. Nu is het hopen dat de weergoden ons goed gezint zijn en dat de vangsten enorm mogen wezen !! Tot aan de waterkant en misschien kroont U zich wel kampioen van moerdijk !!!

Link naar wedstrijdschema en reglement vind U HIER