Algemene Leden Vergadering 2016-2017

Donderdag, 12 januari 2017

Geachte sportvrienden, Hierbij nodigen wij u van harte uit voor de jaarlijkse algemene ledenvergadering van KHSV ’t Wachtertje welke gehouden wordt op 27 Januari 2017 in de Niervaert aan de Molenvliet 7 te Klundert. Aanvang 20.00 uur. Voor een deel is dit een formeel gebeuren, uiteraard is er de gelegenheid om vragen te stellen of problemen voor te leggen aan het bestuur, maar ook andersom natuurlijk. Daarom is het erg van belang dat u daarbij aanwezig bent. Komt allen zodat u achteraf niet denkt, dat had ik anders gewild !!!

Ook zijn onze jeugdleden van harte welkom, je kunt er leren hoe het werkt in onze vereniging en ook kunnen jullie vragen en problemen voorleggen aan het bestuur. Er bestaat de mogelijkheid van te voren vragen of problemen in te dienen via ons mail adres info@wachtertje.nl . We zullen deze vragen of opmerkingen tijdens de vergadering voorleggen. De stukken voor de vergadering kunt u opvragen bij het secretariaat (sec-t-wachtertje@hotmail.nl) en liggen een half uur voor aanvang ter inzage in de vergaderzaal. Na de ledenvergadering zullen de prijzen van de kampioenschappen 2016 zoet senioren en de afd. zout uitgereikt worden. Uiteraard is er na de huldiging gelegenheid tot een borreltje te drinken en wat bij/na te praten in praat café de Babbelaar in de SportPlaza.

Onder agendapunt 6, 8 en 9 staan verkiezingen op de planning.

•Agenda punt 6 is verkiezing van een kascommissie lid ( hier kunt U zich voor opgeven tijdens de vergadering)
•Agenda punt 8 Martijn Mathijssen zal het bestuur gaan verlaten dit jaar wij zijn daarom op zoek naar een bestuurslid (U kunt zich tot 1 dag voor aanvang aanmelden bij de secretaris)
•Agenda punt 9 De commissies Zoet senioren en junioren zijn beide opzoek naar 1 commissie lid (U kunt zich tot 1 dag voor aanvang aanmelden bij de secretaris)

Wilt U weten wat het inhoud om 1 van deze functies te vervullen neem dan contact met ons op voor een persoonlijk gesprek.
Dit kan via 0168750671 of 0168403788 of per email via info@wachtertje.nl of sec-t-wachtertje@hotmail.nl

Hopelijk mogen wij U begroeten a.s. 27 januari in de Niervaert te Klundert.