Huldiging jeugd 2012 gezellig feestje !!

Donderdag, 18 oktober 2012

Vrijdagavond 12 oktober ’12 werd de huldiging van de jeugd van KHSV ’t Wachtertje gehouden in het verenigingsgebouw van P.V. Oranje-Boven aan de schanspoort te Klundert. Er werd deze avond groots uitgepakt. Het gebouw was voor deze gelegenheid door de jeugdcommissie feestelijk aangekleed. Voor de jeugd was er gratis drinken, chips en snoep. De avond werd begonnen door een voorwoord door de voorzitter van de jeugdcommissie. Na het voorwoord werd er een Power-Point presentatie gedraaid waar het hele visjaar aan bod kwam. Deze Power-Point werd vrolijk begeleid door goudkarper “schubbert”. Na de presentatie werd het woord gegeven aan Mariska van Andel. Mariska is binnekort jarig en heeft iedereen een cadeautje gegeven in de vorm van een vishanddoekje met opgeborduurde naam en een visgroet. Daarna werd er overgegaan naar de uitleg van het nieuwe visjaar. Er staan nogal wat veranderingen op het programma. Allereerst word de jeugd opgesplitst in een A en B divisie. Dit is leeftijdgebonden. Ook zijn de reglementen wat aangescherpt. Na deze uitleg werden de deelnemers gehuldigd.

Ze werden 1 voor 1 naar voor geroepen. Beginnend bij de kersverse jeugdkampioen Mariska van Andel. Zij kreeg uit handen van Chris Snijders en Jack Schoep een prachtige wisseltroffee en een mooie glazen troffee daarbovenop kreeg zij nog een gouden medaille en mocht ze van de goed gevulde prijzentafel en prijs uitkiezen. Jean-carlo den Hollander werd tweede en kreeg ook een mooie glazen troffee en een zilveren medaille ook Jean-carlo mocht een mooie prijs uitzoeken. Gijs van Slobbe werd derde en kreeg ook een mooie glazen troffee en een bronzen medaille. Ook hij mocht een mooie prijs uitzoeken. Alle deelnemers ontvingen hierna een bronzen medaille en mochten een prijs uitzoeken. Na de huldiging van de jeugd werden de jeugdbegeleiders in het zonnetje gezet. Deze mensen zorgen voor een leuke actieve jeugdafdeling van onze mooie vereniging en dat moest beloont worden met een herinneringstroffee. Ed Nuiten werd op een speciale manier gehuldigt. Dit omdat hij aangegeven had er na 30 jaar noeste arbeid de jeugdafdeling te verlaten. Wij danken Ed voor zijn tomeloze inzet al die jaren. Ed kreeg hiervoor een leuke attentie. Ook werd er verteld dat Addy Broeken, Frank Engelen, John de Kok en Jack Schoep allen geslaagd zijn voor de cursus viscoach. De cursus viscoach werd gegeven door de overkoepelende organisatie Sportvisserij Nederland. Hiermee word de jeugdafdeling van ’t Wachtertje nog proffesioneler. Niet alleen de begeleiding is veel beter en professioneler maar U kunt met een gerust hart Uw kind bij ons achterlaten wetende dat alle viscoaches een bewijs van goed gedrag hebben moeten overleggen om alleen al te kunnen meedoen aan de cursus. Veel vooruitgang zoals U ziet. Nieuwe jeugdleden zijn van harte welkom voor vragen kunt U terrecht bij de voorzitter van de jeugdafdeling Dhr Jack Schoep 0168-750671 of t-wachtertje@hotmail.nl . De huldiging was een avond om niet te vergeten voor een verslag, foto`s of verdere informatie kunt U naar onze website surfen het webadres is http://wachtertje.mijnhengelsportvereniging.nl Voor een ieder een hele mooie winter gewenst en misschien tot ziens aan de waterkant !! Klik HIER voor de foto`s