Verslag 2de wedstrijd zout

Zondag, 23 april 2017

Verslag 2de wedstrijd zout,

Zaterdag 22-04-2017 is de 2de wedstrijd van onze zout competitie gevist vanuit Tholen met de dolfijn van de familie van As. Om half 8 vertrokken vanuit de Bergse diepsluis richting de visplaats van vandaag met 13 man aan boord. Na een klein uurtje varen waren we aangekomen en konden de hengels worden uitgegooid. Al vrij snel werd de eerste schar gevangen door Dick Wilmink die vandaag zijn 2de wedstrijd mee viste. Zo begon langzaam iedereen wat te vangen wat varieerde van schar, kleine scholletjes en wat botjes. Piet Frijters ving in de middag nog een mooie zeebaars van 30 cm wat de grootste vis van de dag was. Na een lekkere dag vissen gaf de schipper om 15.00 uur aan om op te halen en dat we weer richting haven gingen. Na alles opgeruimd te hebben en alle vis gemeten te hebben bleek Dick Wilmink met 382 cm de winnaar van de dag te zijn. Nadat we tijdens het terug varen met zijn alle nog gezellig onderin het ruim nog wat te hebben na gepraat zat het er weer op.