Westhoek Wedstrijd.

Zondag, 11 juni 2017

Westhoek wedstrijd.

Zaterdag 03-06 was de Roosendaalse Vliet het water waar de westhoek wedstrijd gevist werd. Dit is een wedstrijd tussen 4 verenigingen uit West-Brabant, 't Schietertje uit Fijnaart, de Veste uit Willemstad, 't Alvertje uit Zevenbergen en 't Wachtertje uit Klundert. Totaal 23 vissers melden zich bij de loting. Na 4 uur vissen was het F.Kwist van 't Schietertje die met 15420gr de winnaar is, de nr2 N.v.Deursen met 11870gr 't Alvertje, nr3 M.v.Campenhout 4980gr 't Alvertje. Van onze vereniging was het H.Littooij die met een mooie 7de plaats en 3120gr als hoogste eindigde. A.Barel en H.Korteweg mochten zich bij de 10 zonder vis scharen.