Open NK junioren 2017

Zondag, 10 september 2017

Zaterdag 09-09-2017 hebben 3 van onze jeugdleden mee gedaan aan het Open NK junioren aan het Beukerskanaal te Steenwijk. Een wedstrijd die begon in de regen en er ook in eindigde en waar de vis niet echt wou bijten. Onze 3 deelnemers hebben zich staande weten te houden tussen de 56 deelnemers met een zeer mooie en verdiende 8ste plaats voor Gijs van Slobbe. Leon van Dam zijn eerste NK is hij op een mooie 30 ste plaats geƫindigd. Kevin Broeken had het vanaf het begin zeer lastig om de beet erop te krijgen maar wist zich toch nog als 38 ste te klasseren.