Unieke vangst in de Gracht.

Zondag, 24 september 2017

Zaterdag 23-092017 werd de laatste competitie wedstrijd van het seizoen 2017 gevist aan de Gracht. Jack Schoep ging er wederom met de dagwinst vandoor door 4 brasem te vangen. Ook elders werden brasems gevangen maar de vangst van de dag was toch wel voor Pieter van Wensen. Hij winst een steur van 78 cm binnen te krijgen. Dit is wel een unieke vangst te noemen omdat niemand wist dat die er zwemt en voor zover bekent ook nog nooit op Klunderts water gevangen. De dag uitslag: 1 J.Schoep 10.760gr 2 R. Schreuders 2.610gr 3 H. Littooij 2.590gr 4 P.v.Wensen 1.760gr 5 B. Schreuders 1.090gr 6 A. Schreuders 51gr 7 H. Korteweg 50gr 8 M. Lokers en A. Barel.

De 2de plaats van Remco Schreuders leverde hem ook de titel kampioen senioren 2017 op. De volledige eindstand ziet er als volgt uit. 1 R. Schreuders, 2 P.v.Wensen, 3 H. Korteweg, 4 B. Schreuders, 5 A. Barel, 6 H. Littooij, 7 A. Schreuders, 8 A.v.Dam 9 H.v.Dam, 10 J. Schreuders, 11 A. Broeken, 12 J. Schoep, 13 K. Broeken, 14 M. Lokers, 15 L.v.Dam, 16 D. Wilmink.