Opnieuw een visuitzetting

Donderdag, 3 januari 2013

Om onze leden een goede vangst te kunnen aanbieden heeft KHSV 't Wachtertje opnieuw een visuitzetting uitgevoerd. Vorig jaar werd er nog 250 kilogram grote brasem uitgezet. Dit jaar hebben we 500 kilogram grote brasem uitgezet daarnaast ook nog wat extreem grote blankvoorn een enkele kolblei en winde en een aantal kleine snoekjes. Dit allemaal om de visstand gezond te houden en U als sportvisser of recreatieve visser wat meer te kunnen bieden. Dat U ze terug vangt kunnen wij niet garanderen wat wij wel kunnen garanderen is dat onze gevleugelde vrienden, de aalscholver, deze vissen links laat liggen vanwege hun grote formaat. Wij wensen U veel visplezier aan onze waterkant en hopen dat wanneer U zo`n joekel van een "platte" vangt U een foto maakt en deze opstuurd naar t-wachtertjefacebook@hotmail.nl zodat wij deze op de website kunnen plaatsen. Een vangstverhaal is ook altijd welkom !! Lees het bericht verder voor een aantal foto`s !!

Eeen aantal foto`s van de uitgezette vis er zijn 25 van deze kuipen uitgezet. De uitzetting heeft plaatsgevonden op woensdag 02-01-2013 bij de invalidesteiger aan de zuidelijke binnengracht zo rond 10:00u. Wij hopen dat U veel visplezier aan deze vissen mag beleven. Nogmaals foto`s en vangstverhalen zijn welkom op t-wachtertjefacebook@hotmail.nl