1ste jeugdwedstrijd weer groot succes !!

Zaterdag, 20 april 2013

De jeugdafdeling van KHSV `t Wachtertje trapte het visseizoen zoet 2013 af aan de bottekreek. Er waren 15 jeugdleden naar de waterkant gekomen. Natuurlijk werden zij voor de wedstrijd voorzien van gratis maden en voer. Ook kregen zij allen een mooie cap. Dit jaar mochten we weer wat nieuwe leden verwelkomen. Luuk Brijker en Stefano Ponssen wilde ook wel eens proberen een visje te vangen. Beide heren wisten dat tijdens de westrijd ook nog maar eens te doen. Luuk kon 160 gram op de weegschaal zetten en Stefano 60 gram echt heel goed voor zo`n eerste keer. Deze wedstrijd werden er weer aardig wat mooie vissen gevangen. Zo wist Quinty Broeken een mooie grote baars te vangen en Jean – Carlo den Hollander een behoorlijke kolblei. Natuurlijk kan er maar 1 per categorie de eerste zijn. lees verder voor de uitslag !!

Bij de A categorie was dat Remco Laros met 840 gram. Hij werd hiermee ook meteen de dagwinnaar. En bij de B categorie was Mariska van Andel de winnares met 770 gram. Al met al werd er behoorlijk gevangen en mogen wel zeggen dat de eerste wedstrijd erg goed is verlopen. Na afloop werd de dagwinnaar beloond met een mooie prijs welke hij mocht uitzoeken uit de goed gevulde prijzenbak. Remco koos voor een mooi wedstrijdtuigje van SPRO. Hierna werd er door de dagwinnaar een lotje uit de emmer gehaald en wie op dat steknummer zat mocht ook een prijs uitkiezen. Het werd steknummer 3 en daar zat Robin Verstraten. Robin koos voor een zakje haakjes van gamakatsu. Volgende week vist de jeugd aan `t Walletje. De loting is weer om 18:00u. en de wedstrijd begint om 18:30u.
Top 3 per categorie: A – Categorie: 1. Remco Laros 840 gram, 2. Gijs van Slobbe 460 gram, 3. Wesley Kouters 450 gram. En de B – Categorie: 1. Mariska van Andel 770 gram, 2. Jean – Carlo den Hollander 420 gram, 3. Paul Buchinhoren 290 gram. Deze uitslag is tevens de tussenstand. Wilt uw zoon of dochter ook meedoen ? Stuur dan een mail naar t-wachtertje@hotmail.nl . Ook voor senioren hebben wij een zoet en een zout competitie ook hier bent U van harte welkom. U kunt ook eens een kijkje nemen op onze website http://wachtertje.mijnhengelsportvereniging.nl Wij willen nogmaals al onze sponsors bedanken voor hun gedane sponsoring zonder U hadden wij deze competitie niet kunnen doen zoals wij hem nu doen. Wij zijn nog opzoek naar een kleding sponsor mocht U of uw bedrijf daar interesse voor hebben neem dan contact op met Dhr J.Schoep op bovenstaand e-mailadres.

Klik HIER voor de complete uitslag

Klik HIER voor een actuele tussenstand

Klik HIER voor meer foto`s

Foto: Addy Broeken prijsuitreiking na de wedstrijd