Senioren zoet mooi weer tegenvallende vangsten !

Maandag, 6 mei 2013

De senioren visten hun eerste wedstrijd aan de zuidelijke binnengracht. 14 deelnemers waren naar de waterkant gekomen. Qua weer beloofde het sowieso een mooie dag te worden. De meningen over de vangsten waren voor de wedstrijd verdeeld. Vele dachten dat de vangsten zouden tegenvallen door de nog relatieve lage temperatuur van het water. Om 07.30u. werd er geloot en begaven alle vissers zich naar de waterkant. Daar aangekomen was er maar weinig leven op en in het water te bespeuren. Om 08.00u. klonk het startsignaal en gingen de hengels en voerballen te water.

Vele hadden na een uur nog geen nekel teken van leven gezien terwijl anderen mondjesmaat voorn vingen. Behalve Herman Korteweg. Hij zal toch met enige regelmaat een voorntje tevoorschijn komen en had net zoals Henk Littooij en Piet van wensen. Maar waar Henk en Piet zo af en toe maar een visje landen was het vangsttempo van Herman toch beter te noemen. Herman pakte hiermee dan ook de dagwinst en de lekkere taart. Top 3 en meteen ook de tussenstand is als volgt : 1. H.Korteweg 2160 gram 1 punt, 2. Henk Littooij 710 gram 2 punten, Piet van Wensen 640 gram 3 punten.

Klik HIER voor de uitslag

Klik HIER voor een verslag

Klik HIER voor een tussenstand in grammen en HIER voor een tussenstand in punten

Klik HIER voor foto`s