Jeugd vist aan `t Walletje

Dinsdag, 14 mei 2013

Afgelopen vrijdag viste de jeugdafdeling van `t Wachtertje aan `t Walletje te Klundert. Het weer zat niet erg mee daar het hard waaide en zo af en toe ook nog eens regende. Maar ondanks het slechte weer waren er toch 11 vissers naar de waterkant gekomen. Na het startsignaal bleek al snel dat het geen makkie zou zijn om een visje op de kant te krijgen. Toch werden er snel al wat voorntjes gevangen. Maar de grote uitslagen van de voorgaande wedstrijden zaten er deze keer niet in.

De 2 koplopers lieten beide weer even zien waarom zij koplopers zij. Gijs van Slobbe, werd dagwinnaar met 380 gram en Mariska van Andel werd deze dag 2de met 220 gram. 3de werd Wesley Kouters met 190 gram. Top 5 : 1. Gijs van Slobbe 380 gr, 2. Mariska van Andel 220 gr, 3. Wesley Kouters 190 gr, 4. Quinty Broeken 150 gr, 5. Kevin Broeken 100 gr. Tussenstand na 3 wedstrijden A-div: 1. Gijs van Slobbe 4470 gr, 2. Wesley Kouters 2970 gr, 3. Patrick Engelen 490 gr. B-div 1. Mariska van Andel 1550 gr, 2. Jean-Carlo den Hollander 910 gr, 3. Xian Straasheim 520 gr. De junioren vissen aanstaande 17 mei aan `t Walletje. Let op het loten is om 18.30u en er word gevist van 19:00u tot 20:30u. dit is een half uur later dan de eerste 3 wedstrijden. Natuurlijk is iedereen weer elkom om mee te doen of als toeschouwer !! Het meedoen is alleen mogelijk na aanschaf van een jeugdVISpas. De jeugdVISpas kost €20,- waarvan € 10,75 contributie en €9,25 voor het drukken van een jeugdVISpas en de landelijke afdracht. Hiervoor kan uw kind gratis meedoen aan de competitie en krijgt aas en lokvoer gratis. Ook krijgen zij een club t-shirt en een cap in bruikleen. En mogen gratis cursussen volgen zoals wedstrijdvissen, karper en roofvissen. Bovendien zijn alle evenementen gratis behalve bowlen en bootvissen hier vragen wij een geringe eigen bijdrage.

Klik HIER voor de uitslag

Klik HIER voor het verslag

Klik HIER voor een actuele tussenstand

Klik HIER voor meer foto`s