Senioren slechte vangst aan het verlaat tijd voor warmer weer !!

Dinsdag, 14 mei 2013

De senioren viste zaterdag aan het verlaat hun 2de wedstrijd. Het verlaat lag er mooi en rustig bij tijdens de loting om 7:30u. Na de loting vertrokken de 11 deelnemers naar de waterkant om hun stek in orde te maken. Om 8 uur klonk het startsignaal en kon er gevist worden. Vele vingen gelijk een visje maar daar bleef het bij. Zo rond 9 uur kwam de wind en om 9:30u. ook de regen. Het werd zoeken naar de vis en vele zagen dan ook geen beetje meer. Toch waren er een aantal die nog met enige regelmaat een voorntje vingen.

Piet van Wensen had er een stuk of 20 en Theo elemans ook zo`n 15 stuks. Ook Herman Koprteweg en Louis Melisse wisten er een stuk of 10 te vangen. Na de weging bleken zij ook de top 4 te zijn. De vangsten waren niet om over naar huis te schrijven en iedereen hoopt dan ook op warmere nachten en de daarmee met zich mee brengende betere vangsten. Top 3: 1.P.van Wensen 960gr, 2.T.Elemans 770gr, 3.H.Korteweg 410gr. Tussenstand: gedeelde 1ste plaats H.Korteweg en P.van Wensen 4pnt, 3. Louis Mellisse 8pnt.

Klik HIER voor de uitslag

Klik HIER voor een verslag

Klik HIER voor een tussenstand in grammen en HIER voor een tussenstand in punten

Klik HIER voor foto`s