KHSV `t Wachtertje genomineerd voor Hart op de juiste plek

Vrijdag, 17 mei 2013

Onlangs hebben we het bericht ontvangen van Rabobank West-Brabant Noord dat we genomineerd zijn voor een bijdrage van ‘Hart op de juiste plek’. Het initiatief van de bank stelt organisaties met een financiële steun in staat hun hartenwens uit te laten komen. Net zoals wij dat hebben voor onze vereniging/stichting. Wij willen namelijk de toegang tot onze viswateren verbeteren en onze competitieleden nieuwe clubshirts, trui en bodywarmer aanbieden. We zijn zeer blij genomineerd te zijn omdat deze nominatie een blijk van waardering is voor de activiteiten van onze organisatie. Daarnaast zou het winnen van Hart op de juiste plek ervoor zorgen dat wij de juiste steun hebben om onze hartenwens in vervulling te laten gaan. LEES VERDER VOOR LINKS NAAR DE STEMSITE !!

Stem op ons
Vanaf 17 mei kunnen de ruim 19.000 leden van Rabobank West-Brabant Noord op ons stemmen via de ledenwebsite van Rabobank West-Brabant Noord. Wij hopen natuurlijk dat heel veel leden op ons gaan stemmen. Om nog meer bekendheid te krijgen voor ons project gaan we nog Media actie uitvoeren en bekendheid geven tijdens de nationale hengeldag a.s 25 mei 2013 vanaf 09:00u. aan de bottekreek te Klundert.

Bekendmaking
Op woensdagavond 19 juni zullen de winnaars bekend worden gemaakt en zal er duidelijk worden welke hartenwensen er in vervulling gaan.

Kijk op deze link om direct te kunnen stemmen https://www.rabowbnleden.nl/hodjp/stemmen2013/moerdijk/klundertse-hengelsportvereniging-t-wach/