Junioren geven senioren visles !!

Zondag, 2 juni 2013

De senioren viste op nationale hengeldag een wedstrijd aan de bottekreek en er werd best wel wat van verwacht maar niets was minder waar. 14 senioren viste 3 uur lang en er wist er maar 1 te weten Remco schreuders 1 voorntje te vangen. Dat was bij de jeugd wel anders afgelopen vrijdag. Daarbij moeten we wel reƫel blijven en erbij vertellen dat de senioren in de ochtend vissen en de junioren in de avond wat een hele andere visserij kan zijn op zo`n klein water. Maar toch een wezenlijk verschil 1 visje op 14 mannen of een stuk of 50 visjes op 14 jongeren. Zoals we als vertelde viste de jeugd dus afgelopen vrijdag aan de bottekreek. Het was prachtig weer en de hoop op een goede vangst was erg hoog. Helaas konden er van de 14 deelnemers er maar 7 vis ter weging aanbieden. Leuk feit is dat nieuwkomer Lorenzo Boot gelijk van zich liet horen door deze avond maar even als 2de te eindigen wat natuurlijk erg goed te noemen is. Ook Kevin Broeken zat lekker te vangen en wist behoorlijk wat voorntjes in zijn net te verzamelen. Uiteindelijk bracht hem dat ook de dagwinst.

Remco Laros had ook behoorlijk wat vis en werd deze avond 3de. Natuurlijk was er weer een prijs voor de nummer 1 en een verloting. Kevin koos voor een mooi opbergplankje voor onderlijntjes en haalde daarna het steknummer van Xian uit de emmer die op zijn beurt een brasem aditief uitkoos. De dag top 5 is alsvolgt: 1. Kevin Broeken 470 gram, 2. Lorenzo Boot 280 gram, 3. Remco Laros 200 gram, 4. Stefano Ponssen 150 gram, 5. Joas van Emden 120 gram. De tussenstand is alsvolgt: A1. Gijs van Slobbe 4470 gram, A2. Wesley Kouters 2970 gram, A3 Remco Laros 2660 gram. B1. Mariska van Andel 1550 gram, B2. Jean-Carlo den Hollander 910 gram, B3. Stefano Ponssen 600 gram. Volgende week vissen de junioren aan `t Walletje er word geloot om 18:30u. en de wedstrijd begint om 19:00u.

Uitslag senioren klik HIER
Tussenstand senioren klik HIER voor grammen en HIER voor punten