Zout afdeling 16 meter vis !!

Zondag, 2 juni 2013

We zijn op 1 Juni weer wezen vissen met MS de Deciree vanuit Collijnsplaat . Tussen 8:00 en 8:15 kwamen we op plaats van bestemming. We konden beginnen met vissen. Al snel kwamen de eerste scharren en bij Maurits Wild een mooie bot van 37 cm wat later ook de grootste vis van de dag bleek. Rond 11:00 ging schipper Joop verkassen naar een andere plaats omdat de stroom eruit ging en er geen vangsten meer waren. In ongeveer een ochtend was bijna iedereen van de nul af. Na een tijdje rust en krabben vangen werd er net voor het verkassen hier en daar een platvisje gevangen

Omdat ook hier de vangsten tegen vielen om14:10 nog een keer verkast naar de luwte van de haven om het daar nog te proberen. Daar werd eerst een paar krabben naar boven gehaald en later volgde er soms vis maar er werd niet veel meer gevangen. Om 15.30 uur zijn we terug gevaren naar de haven en er bleek dat er een persoon letterlijk bot te hebben gevangen en dus geen vis had gevangen.

Klik HIER voor de uitslag en een tussenstand