Senioren vissen aan de gracht, waar blijft die vis ???

Woensdag, 12 juni 2013

De senioren viste afgelopen zaterdagochtend aan de zuidelijke binnengracht. De loting was om 07:00u. en de wedstrijd begon om 08:00u. Er waren 11 deelnemers naar de waterkant gekomen om een visje te vangen en te genieten van het prachtige weer. Dat laaste was wat meeste deelnemers dan ook gedaan hebben. Dit doordat de vangsten erg tegen vallen de laatste tijd. Niet alleen in Klundert maar we horen van andere HSV`s dat de vangsten dit jaar ook erg tegen vallen.

Waar het aan ligt zijn de meningen over verdeeld. De een zegt de lange winter de ander de koude nachten of de verkeerde wind. Al met al konden er maar 5 deelnemers vis ter weging aanbieden. De dagtop 3 is alsvolgt: 1. Herman Korteweg 420 gram – 1 pnt, 2. Theo Elemans 130 gram – 2 pnt, 3. Jack Schoep 80 gram – 3pnt. De tussenstand is alsvolgt: 1. Herman Korteweg 7 pnt, 2. Piet van Wensen 11 pnt, 3. Theo Elemans 13 pnt.

Klik HIER voor de uitslag HIER voor de tussenstand in grammen en HIER voor een tussenstand in punten