5de wedstrijd senioren aan het verlaat iets betere vangsten

Zondag, 23 juni 2013

De senioren viste afgelopen zaterdag aan het verlaat. Het wedstrijdparcours was woendag daarvoor schoongemaakt door onze werkgroep zodat de stekken nog beter bevisbaar waren. Het weer zat dus mee, de wind kwam uit een gunstige richting, de stekken waren schoongemaakt en de vangsten waren ditmaal beter te noemen . Hannes Beljaars wist maar liefst 3 kilo vis de kant op te hengelen waaronder een erg mooie zeelt. Vader en zoon Elemans werden 2de en 3de met ook de nodige kilo`s vis. De vangsten zijn dus beter aan het worden. Het was niet allemaal rozengeur en manenschijn.

Hoe verder richting de verlaatsheul hoe meer men in de toch wel stevige wind zat. Dat betekende dan ook een mindere vangst omdat de dobber niet op de voerplek gehouden kon worden. De vangsten zijn daar dan ook behoorlijk minder. De dag top 3 : 1. H.Bejaars 3050gr, 2. H.Elemans 2580gr, 3. T.Elemans 1890. De tussenstand : 1. H.Korteweg 13pnt, 2. T.Elemans 16pnt, 3. P.van Wensen 23pnt. Volgende week vissen de senioren aan de zuidelijke binnengracht.

Klik HIER voor de uitslag HIER voor de tussenstand in grammen en HIER voor een tussenstand in punten